KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN PEJABAT PENGURUSAN PENYELIDIKAN (PPP) UMT TAHUN 2024
Pejabat Pengurusan Penyelidikan (PPP) UMT secara berterusan menjalankan kajian kepuasan pelanggan terhadap mutu dan kualiti perkhidmatan yang ditawarkan kepada warga UMT.
Maklumbalas daripada YBhg. Dato/Prof/Dr/Tuan/Puan/Saudara/Saudari adalah amat penting bagi memastikan pihak kami dapat melaksanakan penambahbaikan berterusan dalam meningkatkan kecekapan penyampaian perkhidmatan kepada warga UMT
Sehubungan itu, kami menjemput YBhg.Dato/Prof/Dr/Tuan/Puan/Saudara/Saudari untuk meluangkan sedikit masa mengisi kajian ini sebagaimana link di bawah:
https://forms.gle/2yhuLQi6GRyYFzry8
Terima kasih.